Odbiór zakupionych karnetów na mecze Radomiaka


Zdjęcie do artykułu: Odbiór zakupionych karnetów na mecze Radomiaka

Kibice, którzy w przedsprzedaży kupili karnety na jesienne, domowe mecze Radomiaka w PKO Ekstraklasie, mogą odbierać swoje karty wstępu.


Osoby, które kupiły karnety na trybunę A (od ul. Narutowicza) mogą odebrać je w kasie hali MOSiR-u przy ul. Narutowicza 9. Tu także będzie można nabyć karnet na tę trybunę. Zakupu i odbioru karnetów można dokonać od wtorku (27 lipca) do piątku (30 lipca) w godzinach 10-18. Żeby odebrać karnet, należy przedstawić dokument potwierdzający fakt zaszczepienia przeciw COVID-19 i wypełnić stosowną deklarację.

Karnety na trybunę B (od strony parku Planty), można odebrać i zakupić wyłącznie w Zielonej Wyspie w Galerii Słonecznej.


Należy pamiętać, żeby zabrać ze sobą paragon na zakupiony karnet lub potwierdzenie zakupu przez internet. Karnety mogą kupować tylko osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19. Na trybunach nadal może bowiem zasiadać 50% publiczności plus osoby zaszczepione. - Celem Klubu jest sprzedanie jak największej liczby karnetów, ale jednocześnie, i przede wszystkim, by trybuny stadionu MOSiR, podczas meczów Radomiaka w PKO Ekstraklasie, zawsze były pełne. Możliwe to będzie tylko, gdy ponad połowę miejsc wykupią osoby zaszczepione. Kiedy tylko takim osobom sprzedanych zostanie ponad 50% miejsc, uruchomiona zostanie sprzedaż dla osób niezaszczepionych - informuje klub.




Podoba Ci się ten artykuł? Przekaż go innym:
Facebook Twitter Google Digg Reddit LinkedIn Pinterest StumbleUpon Email